Board Menu (Læst 4537x)

Offline A5ive

  • Administrator
  • Højpas filter
  • *****
  • Indlæg: 334
  • Antal brugbare Indlæg: 19
    • Vis profil
    • DEF
Board Menu
« Dato: August 09, 2011, 16:02:56 »
Hvor mange af jer bruger "Board Menu" her ude til venstre?

Hvis ja, hvor tilfredse er i med den?
Hvis nogen skulle være uenig med det jeg skriver, opfordre jeg dem til at ytre sig om dette. Alle kan tage fejl, ikke mindst Administratoren.

 

Offline pacman

  • Højpas filter
  • *****
  • Indlæg: 311
  • Antal brugbare Indlæg: 8
  • Jens Bauer (Forsøgs-person)
    • Vis profil
Sv: Board Menu
« Svar #1 Dato: August 09, 2011, 18:38:05 »
Hvor mange af jer bruger "Board Menu" her ude til venstre?

Hvis ja, hvor tilfredse er i med den?

Jeg bruger den ganske ofte. Men især bruger jeg "Vis ulæst post siden sidste besøg", og finder ikke direkte at noget ved den 'generer'.
Hvad jeg synes om den ?
Den kan sagtens bruges som den er, men derimod vil jeg også sige, at hvis du vil lave om på sagerne, skal du ikke holde dig tilbage. =)

Der kunne eventuelt være en sektion til microcontroller-kode ?
-Og en dag, når der kommer for mange posts pr. minut, kan man dele den op i PIC/Atmel/Andre.

 

Offline A5ive

  • Administrator
  • Højpas filter
  • *****
  • Indlæg: 334
  • Antal brugbare Indlæg: 19
    • Vis profil
    • DEF
Sv: Board Menu
« Svar #2 Dato: August 09, 2011, 21:49:55 »
Det er sjovt du siger det pacman, for jeg har netop i dag siddet og lavet en masse nye boards, som vil blive aktive for jer normale medlemmer i løbet af et par dage. Jeg har som udgangspunkt brugt de punkter som Greekstar pointere her http://elektronik-forum.dk/index.php?topic=14.msg68#msg68

skulle der komme flere forslag er jeg selvfølgelig åben for at tilføje dem.

Men grunden jeg spørger er nemlig at jeg ville ikke til at tilføje dem til menuen ude til venstre hvis folk alligevel ikke brugte dem.

Men vi arbejder også lige fortiden på at få et wiki site til forummet, men der vil jeg ikke afsløre for meget endnu, skulle nødig komme til at love noget jeg ikke kan holde :)
Hvis nogen skulle være uenig med det jeg skriver, opfordre jeg dem til at ytre sig om dette. Alle kan tage fejl, ikke mindst Administratoren.