Meget forundret (Læst 3948x)

Offline stonefox

  • Modstanden
  • **
  • Indlæg: 20
  • Antal brugbare Indlæg: 0
    • Vis profil
Meget forundret
« Dato: December 10, 2011, 10:39:32 »
Jeg er meget forundret over, hvor lidt respons jeg får på mit indlæg.  Der er 331 medlemmer i dette forum, og jeg har fået henvendelse fra 1 medlem, er der totalt dødt her, eller er min spørgsmål for dumt til at Elektronik interesseret, vil hjælpe en så uviden person på området....

Meld ud hvad der er galt, det kan jeg forholde mig til !


http://elektronik-forum.dk/index.php?topic=254.0
Steen

 

Offline Jesper_Munkholm

  • µProcessoren
  • *
  • Indlæg: 380
  • Antal brugbare Indlæg: 36
  • Alt er Volt
    • Vis profil
Sv: Meget forundret
« Svar #1 Dato: December 10, 2011, 12:33:39 »
tror desværre at det er fordi, at her er "lidt" dødt  :'(
"Buy a man a beer and he wastes an hour. Teach a man to brew and he wastes a lifetime." :)

 

Offline Danni-Hansen

  • µProcessoren
  • *
  • Indlæg: 544
  • Antal brugbare Indlæg: 17
    • Vis profil
Sv: Meget forundret
« Svar #2 Dato: Januar 05, 2012, 23:57:12 »
Hej Folkens.

Nå, jeg kan se at ejeren Morten og admin. Runé ikke har skrevet endnu, så jeg prøver at gøre det så godt jeg kan, på egne vejne (Det skal de jo ikke stå til regning for =) )

Det er sådan at der hverken er overskud, penge eller lign. Til at køre fora'et optimalt, og jeg ved at både Morten og Runé er travle mænd.
Jeg bør ellers ikke have så travlt nu hvor jeg går hjemme, men, er alligevel igang med at tage noget vigtig videre uddannelse via fjernundervisning, så det er ikke altid at jeg får passet mit job som moderator heller.

Det er self. Beklageligt at vi ikke har tid til at passe det vi har sat os for, men, jeg vil da våge at påstå at man får hjælp, hvis man giver hjælp :)

Så hvis man forventer at nogle skal svare i ens poster, må man nogle gange også gøre en smule indsats for at få nogle svar.

Mht. Din tråd, så ser den da ud til at køre meget bedre end nogle andre tråde her på sitet :)

Håber det hjælper lidt med et svar, ikke at det skal dække behovet for at få hjælp, men, det bør gøre det lidt lettere at forstå hvorfor vi ikke er så god til at svare.

Mvh. Danni.
PS. Hele teamet studere pt, så vi er meget langsomme :P
Mvh. Danni Hansen.

 

Offline A5ive

  • Administrator
  • Højpas filter
  • *****
  • Indlæg: 334
  • Antal brugbare Indlæg: 19
    • Vis profil
    • DEF
Sv: Meget forundret
« Svar #3 Dato: Januar 09, 2012, 22:57:27 »
Det er selvfølgelig beklageligt at man ikke kan få svar inden for rimelig tid.

Men desværre er det sådan at største delen af den målgruppe som er interesseret for elektronik, som regel er + 25 år og har masser af se til.  Da Rune og jeg satte os ned og ville lave det her forum, da havde vi den ide at der ville komme en masse medlemmer som os. Som var fuld af energi og altid sad klar til at besvare vores spørgsmål. Vi var også helt sikre på at vi da sagtens kunne hjælpe de fleste.

Men BANG!
Vi tog meget fejl. Der kom mange spørgsmål som vi overhoved ikke vidste hvad eller hvor vi skulle starte med at finde en løsning. Vi fandt også hurtigt ud af at man ikke bliver eksperter inden for elektronik på 60 uger på et grundforløb. Og ikke mindst det at vi ikke havde ret meget baggrundsviden inden for IT. Så vi kastede os enlig ud i noget som vi måske ikke helt havde styr på.

Og brugerne kom heller ikke ad sig selv, vi måtte ud og se hvor folk efterspurgte sådan et forum her, og fortælle dem at nu har vi et sted til jer.

Da jeg mødte rune var jeg single, boede hjemme og havde kun elektronik i hoved, intet andet. I dag bor jeg i lejlighed, er gift, har et barn, nr to er på vej og vi kigger efter hus. Så der ind i mellem åbner jeg elektronik-forum.dk op, læser de seneste par tråde og hvis der er tid så prøver jeg at svare så godt.
Hvis nogen skulle være uenig med det jeg skriver, opfordre jeg dem til at ytre sig om dette. Alle kan tage fejl, ikke mindst Administratoren.