En skideballe? NEJ, men, et godt råd til at holde liv i forummet (Læst 3684x)

Offline Danni-Hansen

  • µProcessoren
  • *
  • Indlæg: 544
  • Antal brugbare Indlæg: 17
    • Vis profil
Kære Elektronik Entuiaster (Stav lige).

Jeg er nået til et punkt hvor jeg så småt har opgivet at finde på sjove ting at bruge elektronik til, da jeg aldrig rigtig ser det store besvarelse her inde.

Jeg må erkende at det er svært at finde svar på sine elektronik spørgsmål når man ikke er autoiseret "elektronik-mekaniker".

Det her skal ikke forstås som en skideballe til folket bag, eller for den sags skyld en skideballe til forummets medlemmer (Såvel som de ikke registeret), men, det kunne være rart hvis dem med "High knowledge" måske gav lidt tid til at besvare nogle af de mange poster der ligger her inde og venter på svar, eventuelt måske bare nøjes med at rette i de poster hvor besvarelserne måske er ved at ramme rigtigt.

Jeg kan se at jeg selv lige har svaret på et spørgsmål ang. sensor' hvor jeg føler at svaret måske giver lidt pote til tråd ejeren, og håber at han er glad for at kunne få hjælp, modsat er jeg også glad for at kunne hjælpe lidt.

Til alle jer der sidder der ude, og kan give hjælp = Giv den hjælp i kan overkomme!

Til forummets moderatore, prøv at være lidt mere aktiv :-)

Håber ikke folk ser det som en skideballe, for det er ikke sådan det skal forstås :-)
Mvh. Danni Hansen.