hjælp til reperation (Læst 2562x)

Offline Helmer

  • Nyfødt El-Elsker
  • *
  • Indlæg: 1
  • Antal brugbare Indlæg: 0
    • Vis profil
hjælp til reperation
« Dato: September 27, 2014, 15:06:58 »
Hej alle..

Jeg har lige fået købt et print hjem, og da jeg så pakker det ud får jeg lige tabt det så det rammer en kant og et stik bliver slået løs, og efterfølgende kommer helt løs...

Er der nogen som kender en forretning i eller nær vejle ( 7100 - jylland ) hvor de måske kan hjælpe med at få det lavet ? mine egne egenskaber indenfor lodning osv er ikke nede i de små detaljer endnu desværre.

Jeg har uploadet et par billeder af det, på bagsiden er det en lang passiv køling enhed ( heatsink ) som jeg ikke har taget billeder af. de kan ses her : http://www.troldebo.dk

Jeg håber at nogen kender et sted som måske kan hjælpe.

Hilsen
Allan

 

Offline A5ive

  • Administrator
  • Højpas filter
  • *****
  • Indlæg: 334
  • Antal brugbare Indlæg: 19
    • Vis profil
    • DEF
Sv: hjælp til reperation
« Svar #1 Dato: September 30, 2014, 09:53:00 »
Hej Allan.

Hvis der ligger en teknisk skole eller lign, så kan det være de kan hjælpe dig.

Tag noget kage med og et par cola'er med, så er jeg sikker på at du nok skal få det lavet :)

Selvom det ser en smule voldsomt ud, kan se at den har taget nogle baner med op, kan det godt være det kan klares med et par lus, med mindre det er fler lags print og en af de forbindelser til et mellem lag er afbrudt.

Hvis nogen skulle være uenig med det jeg skriver, opfordre jeg dem til at ytre sig om dette. Alle kan tage fejl, ikke mindst Administratoren.