Ændring af tiden (Læst 5217x)

Offline Anders F

  • U=I*R
  • ***
  • Indlæg: 44
  • Antal brugbare Indlæg: 1
    • Vis profil
Ændring af tiden
« Dato: August 18, 2010, 22:37:28 »
Kunne man ændre denne så der er 24t i stedet for 12t ur som det kører med nu?  ;)

 

Offline A5ive

  • Administrator
  • Højpas filter
  • *****
  • Indlæg: 334
  • Antal brugbare Indlæg: 19
    • Vis profil
    • DEF
Sv: Ændring af tiden
« Svar #1 Dato: August 19, 2010, 15:03:05 »
Jeg har lige kigget alle funktionerne igennem, og syntes ikke jeg kunne finde nogen funktion til dette, jeg har også set om der var nogle pakker jeg kan installere til forummet, men syntes ikke jeg kunne finde nogen der tillader den funktion.

Men skal nok havde det i baghoved, så hvis jeg falder over det så skal jeg nok få set på det  ;)
Hvis nogen skulle være uenig med det jeg skriver, opfordre jeg dem til at ytre sig om dette. Alle kan tage fejl, ikke mindst Administratoren.

 

Offline Rune P

  • Administrator
  • Modstanden
  • *****
  • Indlæg: 27
  • Antal brugbare Indlæg: 2
  • Nørd
    • Vis profil
    • DEF
Sv: Ændring af tiden
« Svar #2 Dato: August 19, 2010, 23:45:30 »
Måden du selv kan ændre tiden på er:

Gå ind i Profil i menuen i toppen, derefter Redigér Profil, så Udseende og layout.

Når du er kommet der ind. er der en valgmulighed der hedder Tidsformat, ændre den til Måned Dag, År, HH:MM:SS (24 Timer)

Så er alle urene og post-tiderne i 24h.

*EDIT* Jeg har ændret standart tiden for hele forummet til 24Timers uret, Ved ikke endnu om der virker på Allerede oprettet brugere, men det skulle virke for alle brugere der opretter sig fra nu af. Alle i andre bliver nok nød til at ændre det manuelt som vist for oven :)

MvH. Rune
« Senest Redigeret: August 20, 2010, 00:38:47 af Rune P »