Forum sletter alt min tekst :-( :-( :-( :-( :-( :-( (Læst 6242x)

Offline UTreal

  • Nyfødt El-Elsker
  • *
  • Indlæg: 1
  • Antal brugbare Indlæg: 0
    • Vis profil
Forum sletter alt min tekst :-( :-( :-( :-( :-( :-(
« Dato: August 19, 2010, 13:17:55 »
Fuck forum virker crap, havde sige skrevet et mega langt kanon godt indlæg. skulle til at poste. "du har overskredet tiden" og så var alt min tekst væk, mega irritations moment, og jeg er ikke typen der laver dobbelt arbejde så nu må knægten undvære hjælp.. og hvordan satan ligger man billeder ind??? det skal være "søg på harddisk funktion", ellers er det no go! ideen er god, men der er masser at arbejde med.

Max irriteret!!

 

Offline A5ive

  • Administrator
  • Højpas filter
  • *****
  • Indlæg: 334
  • Antal brugbare Indlæg: 19
    • Vis profil
    • DEF
Sv: Forum sletter alt min tekst :-( :-( :-( :-( :-( :-(
« Svar #1 Dato: August 19, 2010, 15:01:23 »
Det lyder underligt at den har gjort det, hvis andre oplever det samme skal de lige sige til.

Du kan vælge at vedhæfte en fil ved at trykke på "Øvrige funktioner" neden under tekst feltet du skriver i. Der skulle der gerne være en "Vedhæft:" så er det bar at gennemse :)
Hvis nogen skulle være uenig med det jeg skriver, opfordre jeg dem til at ytre sig om dette. Alle kan tage fejl, ikke mindst Administratoren.

 

Offline Mejlby

  • U=I*R
  • ***
  • Indlæg: 35
  • Antal brugbare Indlæg: 0
    • Vis profil
Sv: Forum sletter alt min tekst :-( :-( :-( :-( :-( :-(
« Svar #2 Dato: August 19, 2010, 18:17:05 »
Kære Utreal

Giv nu Morten tid til at tilrette de ting som kunne blive bedre .....jeg skal beklage at jeg måske har været årsagen til at få sitet hurtigere i "luften" end Morten havde planlagt og før han var mere færdig ....årsagen er måske at jeg har lavet en anononce på Facebook for sitet - da jeg syntes det var et godt initativ. Giv os alle en chance til for at at se hvad du ville bidrage med.

Mange gode hilsner

Tonny