Behov og udfordringer i EMS branchen (Læst 2502x)

Offline madsseverinsen

  • Nyfødt El-Elsker
  • *
  • Indlæg: 1
  • Antal brugbare Indlæg: 0
    • Vis profil
Behov og udfordringer i EMS branchen
« Dato: Oktober 22, 2014, 09:16:32 »
Hej alle på elektronik-forum.dk

Jeg skriver pt. bachelor projekt sammen med min makker, Lars Thyregod. Jeg håber, det er ok, at vi henvender os herinde.

Vi undersøger udfordringer og behov for elektronikstuderende og iværksættere, der har gode idéer til produkter, men mangler rådgivning og viden der kan hjælpe dem videre med eks. produktion af prototyper hos EMS leverandører. (Electronic manufacturing services)

Vi arbejder bl.a. med en tese om, at det som studerende eller nystartet iværksætter både er kompliceret og ofte også dyrt at henvende sig til danske EMS virksomheder med henblik på at få produceret prototyper.

Vi har udarbejdet et elektronisk spørgeskema med 9 spørgsmål, der tager 3-5 minutter at udfylde. Hvis du kan identificere dig med målgruppen eller har tidligere erfaringer på området, vil vi sætte ekstremt stor pris på din deltagelse.

Vores projekt vil forhåbentlig på sigt skabe bedre vilkår for de studerende og nystartede iværksættere, så deres gode idéer kan blive trykprøvet og måske endda realiseret.

Du kan deltage i undersøgelsen, og udfylde spørgeskemaet her: https://da.surveymonkey.com/s/9YQ3BFF

På forhånd tak.

De bedste hilsner
Mads Severinsen & Lars Thyregod