Toner Transfer Ark i A5 størrelse (Læst 2730x)

Offline pacman

  • Højpas filter
  • *****
  • Indlæg: 311
  • Antal brugbare Indlæg: 8
  • Jens Bauer (Forsøgs-person)
    • Vis profil
Toner Transfer Ark i A5 størrelse
« Dato: August 13, 2011, 03:33:18 »
Jeg har hjemtaget nogle toner-transfer ark i A5 størrelse og afprøvet dem.
Tidligere har jeg prøvet at bruge 'underlaget' fra etiketter.
Etiket-underlaget fungerede faktisk ikke. Laser-printeren kunne ikke skrive særlig præcist på dem.
Det lykkedes at få et næsten fejlfrit print (jeg har lavet det dobbeltsidet, men dette er lidt svært, enkeltsidet er næsten lige ud ad landevejen).
Det, der skal bruges ud over en laser-printer, er et gammeldags strygejern fra genbrugs-butikken.
Altså et strygejern uden damp-funktion. Du skal bare indstille det på højeste temperatur ("linned").
Laminator har jeg også prøvet, men resultatet blev ikke godt, sikkert fordi jeg ikke har den rigtige laminator.
A5 transfer-arkene kan bruges i de fleste laserprintere; der er dog lidt bøvl med nogle Brother laser-printere.
Kan din laser-printer indstilles til at bruge A5 ark, så er det muligt at du kan bruge disse ark.

Update: Jeg har nu prøvet at ætse print og har fået et ganske nydeligt resultat. Det er lettest at lave enkeltsidede print, men dobbeltsidede kan lade sig gøre, hvis man går stille og roligt og præcist frem.

Arkene sælges for 5,00 kr. stykket ex. moms (4,00 kr. ved 10 stk). A4 ark kan også bestilles til 8,50 kr (7,00 kr. ved 10 stk). stykket ex. moms. Forsendelse vil være 12 kr. ved 20 stk eller under.

Kontakt mig, hvis du er interesseret. Du får selvfølgelig faktura, så du kan trække købet fra, hvis du har firma.
« Senest Redigeret: August 18, 2011, 19:06:32 af pacman »