Min hjemmeside (Læst 2590x)

Offline edn

  • Modstanden
  • **
  • Indlæg: 17
  • Antal brugbare Indlæg: 1
    • Vis profil
Min hjemmeside
« Dato: Marts 12, 2015, 09:25:07 »
Hej DEF

Jeg er i opstartsfasen i forbindelse med iværksætterhjælp, hvor jeg tænker på at anvende arduino og Raspberry Pi som udgangspunkt. Jeg er ved at skrive en lille tekst. Hvis du har tid og lyst, så vil jeg gerne have nogle kommentarer fra dig. Du kan evt. blot skrive en privat besked.

Det drejer sig om siden: http://ecentralen.dk/arduino_raspberry_pi.html

mvh Erwin

 

Offline asm7100

  • Højpas filter
  • *****
  • Indlæg: 309
  • Antal brugbare Indlæg: 17
  • Hvis det ikke kan gøres så gør det alligevel.
    • Vis profil
Sv: Min hjemmeside
« Svar #1 Dato: Marts 12, 2015, 17:17:53 »
Bare lidt indput.
Hvad med f.eks styring af stepmotor, det er jo rimeligt stort i dag hvor alle snakker 3D printer.
Så styring af XYZ bord, styring af laser til gravering, fræsning af print, sms montage osv osv.
MVH
Allan Madsen

 

Offline futlgb2870

  • Nyfødt El-Elsker
  • *
  • Indlæg: 10
  • Antal brugbare Indlæg: 0
    • Vis profil
Sv: Min hjemmeside
« Svar #2 Dato: Marts 24, 2015, 19:56:53 »
Hej Erwin

Super ide, fortsæt med emnet omkring Arduino  :)

Det hjælper os, der ikke kan huske ret meget, af vores engelsk undervisning fra sidste årtusind (60`erne).
Dog er din opsætning af din hjemmeside meget kedelig  :o og svært at læse (man er nødt til at stoppe hele tiden, for at samle emnet op)

Jeg vil gerne tilslutte mig, det som asm7100 skriver, måske med noget med servoer også ;)

Små programmerings fif til Arduinoen, som du helt sikkert mester til fuldkommenhed, hvor jeg har det meget svært med C++ (læs alle programmer :'(), jeg roder rundt i forståelses/grundlæggende problemer...

Med venlig hilsen
Ulf

« Senest Redigeret: Marts 24, 2015, 20:18:22 af futlgb2870 »