Hvad ønsker brugerne? (Læst 3878x)

Offline Danni-Hansen

  • µProcessoren
  • *
  • Indlæg: 544
  • Antal brugbare Indlæg: 17
    • Vis profil
Hvad ønsker brugerne?
« Dato: Februar 29, 2012, 04:58:23 »
Hej alle Elektronik-forum.dk's brugere :P

Jeg har siddet i nogle timer (For jeres skyld), og set lidt på at optimere sitet her, for at gøre det hurtigere, mere overskueligt, og pænere.

Jeg har sat designet tilbage til det gamle, og tilbage igen til det nye, for at se forskellen, og jeg har målt forandringerne.
Det gamle design LADER til at være hurtigere og mere stabilt at benytte.

Men, jeg søger også lidt responce fra jer andre, hvad I minder der kan gøres her inde, for at det køre bedre.

Jeg har snakket med Morten (Sites Ejer), om at lave en del her det næste stykke tid, ikke kun for at lokke flere brugere til, men, også for at aktivere dem til at lave noget mere her inde.

Jeg syntes generalt at aktiviteten stiger i nogle perioder, og er død i andre, og jeg kan da også forstå at om sommeren er det måske ikke sååå fedt at sidde og lodde når man kan være på stranden og tjekke tøserne ud :)

Med andre ord, vi kunne godt bruge noget info omkring hvad i ønsker, så vi ved hvad der skal stiles efter, så vi andre ikke sidder og laver noget som brugerne alligevel ikke syntes er passeende.

På forhånd tak, jeg sidder på sidelinjen og svare af og til, imens håber jeg på at Morten holder et øje med at jeg ikke får kikset for mange ting :P

:)

Mvh. Danni.
Mvh. Danni Hansen.

 

Offline Jesper_Munkholm

  • µProcessoren
  • *
  • Indlæg: 380
  • Antal brugbare Indlæg: 36
  • Alt er Volt
    • Vis profil
Sv: Hvad ønsker brugerne?
« Svar #1 Dato: Februar 29, 2012, 16:59:56 »
mangler lidt "en siden sidst" knap på forsiden, altså så man kan se hvad der har rørt sig!
 kan godt være den er der, og jeg bare ikke fatter at bruge den!!!  ::)
"Buy a man a beer and he wastes an hour. Teach a man to brew and he wastes a lifetime." :)