laserkam, hårtab, gør det selv ? (Læst 14573x)

Offline laser

  • Modstanden
  • **
  • Indlæg: 17
  • Antal brugbare Indlæg: 1
    • Vis profil
Sv: laserkam, hårtab, gør det selv ?
« Svar #15 Dato: November 11, 2010, 16:03:05 »
jeg har netop pakket min nye laserkam op haha.. et instrument med 12 lasere til 3960kr. :(

jeg har forsøgt at åbne instrumentet men ikke hele låget af instrumentet kan åbnes. der sidder en skrue et sted som forhindre dette, netop så pillefinge som jeg ikke kan komme til at åbne den.

jeg kan dog se, samt "komme til" på bagsiden af printpladen hvor laserne er placeret.

mit spørgsmål.:

kan man ikke måle strømstyrken til disse laserdioder. Lad og sige 3V.. så kan jeg vel blot købe tisvarende laserdioder og give disse 3V og spare 3500 kr.... eller???





 

Offline MadsB

  • Nyfødt El-Elsker
  • *
  • Indlæg: 5
  • Antal brugbare Indlæg: 0
    • Vis profil
Sv: laserkam, hårtab, gør det selv ?
« Svar #16 Dato: November 12, 2010, 01:35:27 »
STOP, det der er komplett fup og fidus....

Det var også min umiddelbare reaktion på tanken om en kam af lasere... Lad mig gætte: deres argumentation er at varmen fra laserne skal øge blodgennemstrømningen i hårsækkene og derved øge hårvæksten?

Hvis det virkede, ville en varmepude så ikke være ligeså effektiv? Og LANGT billigere?

Jeg har aldrig hørt om at lasere skulle kunne øge hårvæksten - til gengæld er det vist almindeligt kendt at de bliver brugt til at fjerne hår.

Desuden er der en hel del der ikke er særligt begejstrede for produktet: Goggle "Hairmax scam"

Det ser ud til at trigge alle mine advarselslamper, men hvis du erfarer andet, vil jeg være positivt overrasket.

 

Offline laser

  • Modstanden
  • **
  • Indlæg: 17
  • Antal brugbare Indlæg: 1
    • Vis profil
Sv: laserkam, hårtab, gør det selv ?
« Svar #17 Dato: November 13, 2010, 11:46:50 »
jeg har netop pakket min nye laserkam op haha.. et instrument med 12 lasere til 3960kr.

jeg har forsøgt at åbne instrumentet men ikke hele låget af instrumentet kan åbnes. der sidder en skrue et sted som forhindre dette, netop så pillefinge som jeg ikke kan komme til at åbne den.

jeg kan dog se, samt "komme til" på bagsiden af printpladen hvor laserne er placeret.

mit spørgsmål.:

kan man ikke måle strømstyrken til disse laserdioder. Lad og sige 3V.. så kan jeg vel blot købe tisvarende laserdioder og give disse 3V og spare 3500 kr.... eller???