Elektronik-lære! (Læst 2995x)

Offline DATPA

  • U=I*R
  • ***
  • Indlæg: 31
  • Antal brugbare Indlæg: 2
    • Vis profil
Elektronik-lære!
« Dato: August 13, 2015, 16:57:47 »
Hej folkens!

Da ikke alle har lige meget kendskab til elektronik på her på sitet, har jeg været så venlig at dele min digitale udgave af Analog Teknik-bogen,"Anal og teknik-bogen", på OneDrive, som .zip: [blevet fjernet]


Hvis en fysisk udgave ønskes kan denne købes her:
http://ef.praxis.dk/B%C3%B8ger-EF/Uddannelser/EUD/Str%C3%B8m-styring-og-IT/Elektronikfagtekniker/31226-1__Analogteknik.aspx

Beskrivelse: Analogteknik indeholder al den teori, man har brug for, når man arbejder professionelt med analogteknik, eller hvis man er i gang med en elektronikuddannelse. Bogen er skrevet i et sprog, der ud over at være præcist og letlæst tager læseren gennem de mange emner på en meget gennemskuelig måde.

Analogteknik er opbygget efter Top-down« princippet, hvilket betyder, at den beskriver emnerne fra det generelle til det specifikke, opdelt i flere lag. Så man starter med det enkle og stiger gradvist til det mere komplicerede.

Elektronik-serien er udviklet til at kunne indgå i alle typer af elektronik-undervisning fra grundforløbet over hovedforløbene til efteruddannelse og videreuddannelse. Bøgerne kan følge med i hele undervisningsforløbet og anvendes inden for erhvervsuddannelsernes indgang Strøm, styring og it.
« Senest Redigeret: August 14, 2015, 22:18:35 af gerd »
Danmarks bedste lærling!
...det er bare ikke gået op for mine kolleger endnu

 

Offline bennymose

  • Modstanden
  • **
  • Indlæg: 16
  • Antal brugbare Indlæg: 0
    • Vis profil
Sv: Elektronik-lære!
« Svar #1 Dato: August 14, 2015, 11:25:26 »
Super fedt, det er lige hvad jeg har brug for :)