Ændringer på sitet her (Læst 3599x)

Offline Danni-Hansen

  • µProcessoren
  • *
  • Indlæg: 544
  • Antal brugbare Indlæg: 17
    • Vis profil
Ændringer på sitet her
« Dato: April 25, 2013, 22:13:12 »
Hej Brugere af Elektronik-forum.dk

Der har været en del fejl på boardet, derfor har jeg pillet lidt her til aften, og jeg må erkende at det kniber lidt med at finde de rigtige funktioner til at gøre alt færdigt.

En af problemerne var at i Admin centeret stod der at alle layouts mangler, det skulle gerne være ændret nu, og i skulle gerne have bibeholdt det design i har valgt.

Et andet problem er at vi har haft lidt Encode problemer med det gamle Charset, altså nogle problem forståelser med den gamle måde den forstår sprog på osv.
Det er ændret til UTF-8 som skulle være det mest brugte 'Charset' sprog til dato. Og derfor ændret dertil.

Alt i databasen er enda også kodet om til UTF-8, derfor kan i opleve nogle fejl i jeres poster, ÆØÅ er det mest ramte, der er også andre tegn der vil forkomme fejl i.

Er der en fejl i ikke har set, så smid mig en besked både her i tråden, og privat, jeg kommer her ikke så tit igen, men, vil da gerne rette fejl'ne når det vides, og den eneste måde jeg får besked på det, er hvis jeg modtager en privat besked her inde, at den så bliver videre sendt til min email.

For at sikre boardet bedst muligt, ville jeg faktisk ønske i alle ændrede kodeord og retter jeres oplysninger, så de er up-to-date.

Der er nogle af jer der ikke kan huske sine oplysninger ordenligt, derfor ikke kommer ind, det danner tilsynladende en masse fejl i vores logging system, som fylder enormt meget, næsten 200.000 fejl, så sørg for at hvis der er fejl på sitet, eller i ikke kan logge ind og kommer på senere, at skrive det til mig.

Jeg beklager hvis der er noget der har ændret sig enormt meget.

Mvh. Danni Hansen.
Mvh. Danni Hansen.

 

Offline A5ive

  • Administrator
  • Højpas filter
  • *****
  • Indlæg: 334
  • Antal brugbare Indlæg: 19
    • Vis profil
    • DEF
Sv: Ændringer på sitet her
« Svar #1 Dato: Maj 02, 2013, 18:31:44 »
Kommentar her til henvises til

http://elektronik-forum.dk/index.php?topic=453.0

Tråd lukket.
Hvis nogen skulle være uenig med det jeg skriver, opfordre jeg dem til at ytre sig om dette. Alle kan tage fejl, ikke mindst Administratoren.