Klart at det kan laves og er ret simpelt også.
Men du SKAL vælge et relæ med tvangsstyring. Hvis det er et "normal" relæ (som kan være udemærkede) kan du risikere at en af relækontakterne brænder sammen og hvis resten så alligevel klikker over bliver der mange gnister, dårlig lugt og lidt brændskader hist og her.
Jeg skal skrive hvordan lidt senere, kan ikke lige nu.
EDIT: Nu kan jeg.
Relæet skal have 2 vekslende kontakter.
Hver vekslende kontakt består af en COMM som stå for Common, altså den som er fælles men flyttes frem og tilbage.
Der er også en NO som står for Normally Open, altså ikke koblet til COMM når relæspolen ikke får strøm.
Og den sidste er NC som betyder Normally Closed, altså koblet til COMM når relæet ikke får strøm på spolen.
Og der findes 2 st af disse kontakter så jeg kalder dem 1 hhv. 2.
Batterierne er kaldet BT1 og BT2, de har Plus og Minus-pol hver.
BT1 Minus skal kobles til MotorCykel minus (ofte stel i biler) og NC2.
BT1 Plus skal til COMM1.
BT2 Minus ska kobles til COMM2.
NC1 skal til elsystem Plus og BT2 Plus.
NO1 skal til NO2.
Når relæet så aktiveres bliver de 2 batterier koblet i serie, når det ikke er aktiveret er de i parallel.