elektronikomponenter (Læst 3380x)

Offline gronart

  • Nyfødt El-Elsker
  • *
  • Indlæg: 1
  • Antal brugbare Indlæg: 0
    • Vis profil
elektronikomponenter
« Dato: Maj 28, 2013, 13:31:16 »
Hej.
Jeg har meldt mig ind i jeres forum, da jeg har arvet en hel masse komponenter fra
min svoger som bl.a. byggede analoge og digitale forstærkere.
Han efterlod sig tusindvis af løsdele såsom rør, modstande,kontakter,spoler og hvad
det nu hedder alt sammen hundredvis af forskellige ting som jeg ikke har har nogen
ide om hvad skal bruges til.
Der er også færdige rørforstærkere,pikupforstærkere og måleaperater og andet.
Jeg ville gerne hvis der var nogen i mit lokalområde der e.v.t. ville kikke forbi og e.v.t.
fortælle mig hvad og hvem jeg kan sælge det hele til da det ikke er noget jeg selv vil beholde. Jeg tænker selvfølgelig på at sælge det til en meget lavere pris end det vil være vurderet til, jeg vil bare gerne have det afhændet.
Jeg bor i nærheden af Frederikshavn.
Venlig Hilsen Mogens

 

Offline A5ive

  • Administrator
  • Højpas filter
  • *****
  • Indlæg: 334
  • Antal brugbare Indlæg: 19
    • Vis profil
    • DEF
Sv: elektronikomponenter
« Svar #1 Dato: Maj 28, 2013, 16:41:11 »
Hej gronart.

Det var en rigigt fin tanke at ville sælge det her på forummet.

Hvis jeg ikke befandt mig i sønderborg så ville jeg med glæde kigge på det og eventuelt købe det. Er der mulighed for at du kan tage nogle billeder?
Hvis nogen skulle være uenig med det jeg skriver, opfordre jeg dem til at ytre sig om dette. Alle kan tage fejl, ikke mindst Administratoren.

 

Offline bws

  • Lavpas filter
  • ****
  • Indlæg: 261
  • Antal brugbare Indlæg: 24
    • Vis profil
Sv: elektronikomponenter
« Svar #2 Dato: Maj 28, 2013, 20:19:18 »
du kan jo tage nogen billeder af det og så kan vi nok hurtige finde ud af hvad det er værd her inde

MVH

 

Offline A5ive

  • Administrator
  • Højpas filter
  • *****
  • Indlæg: 334
  • Antal brugbare Indlæg: 19
    • Vis profil
    • DEF
Sv: elektronikomponenter
« Svar #3 Dato: Maj 28, 2013, 23:11:47 »
du kan jo tage nogen billeder af det og så kan vi nok hurtige finde ud af hvad det er værd her inde

MVH

Ja gør endelig det. Og skulle det vise sig at noget i blandt ikke er noget værd med stadigvæk er "pænt" så ligger der et radio museum her i sønderborg som sikkert godt kan bruge noget til udstilling. Selvom det er lidt langt væk, hvis det noget de mangler så vil jeg gerne give for forsendelse da det går til et godt formål.
Hvis nogen skulle være uenig med det jeg skriver, opfordre jeg dem til at ytre sig om dette. Alle kan tage fejl, ikke mindst Administratoren.