Ellers må du jo spørge, så er der nok nogle der vil gøre hvad de kan for at hjælpe :-)
Har du nogle projekter i tankerne?
Hej
Ja jeg har et projekt, jeg skal have lavet en led styring, sunrice/set til mit akvarie.
pt har jeg fået et par arduino nano, clock shields, breathboard +diverse triac og modstande, hjem så alt skulle være på lager, så det jeg egentlig søger er lidt om hvad system der er i at sammenkoble de forskellige shields
Selve kodningen er jeg ikke bekymret over endnu, da jeg har nogle links hvor de har lagt hele kodningen frem 
Triacs bruges til AC, hvis du vil styre LEDs så brug en NPN transistor og 'analogwrite'. Der findes brightness eksempler i menuen på arduino IDE.
Hvis du vil køre efter præcis klokkeslæt, så er det jo bare at bruge dit DS3231SN shield (Går jeg udfra).. ellers kunne du også bruge en LDR modstand, som måler lysstyrken udenfor (Placér den i et vindue etc) indsæt den som den ene modstand i en spændingsdeler.
Mål med analogread på arduino, send data via bluetooth til (en anden arduino), som står ved dit akvarium, som styrer led belysning, og matcher LDR værdien via map function.
Du kan evt. bruge dit clock shield til at styre en fodder-automat..