Nå nu kom den endelig så nu er det bare om at komme videre.
Hvor godt; lækkert.

Jeg tænker på om det ikke ville være en god ide at programerer den i moduler ... smider jeg det hele op id avr på en gang er jeg bange for at jeg ikke aner hvor jeg skal begynde at lede hvis det ikke virker. Eller har du et godt forslag til fremgangsmåde.
Jo, lige mine ord.
Det første du bør gøre, er nok at lave et simpelt program, der tænder for et ben, venter 1/2 sekund, så slukker for benet, venter 1/2 sekund og går tilbage ti starten.
Grunden er: Så kan du lige afprøve at compiler virker og at du kan sende programmet til din ATtiny44.
Dernæst: Lav den del af programmet, du vil kunne teste om virker. Dvs. lav noget, der giver en slags respons fra microcontrolleren.
Lige en anden ting. er der nogle fuses eller andet der skal sættes i 44 til at starte med ?
Hvis du ikke ændrer fuses, så vil den køre 1MHz, hvilket vil være fint til at starte med.
Du kan ændre fuse-bits, så den kører 8MHz, og det kan være det er en god idé at gøre, når du lige har lavet de første ting og checket at de fungerer.
Selv kører jeg helst 8MHz eller hvis jeg har eksternt krystal kører jeg helst 20MHz, med mindre andet er nødvendigt.