Hej forum
Jeg er ny her, og har fundet vej til forum, fordi jeg pludselig står med et lidt usædvaneligt elektronikproblem...
Der er opstået en fejl et eller andet sted i elektronikken på min højtelskede sci.fi.-blaster fra filmen Blade Runner med Harrison Ford (Der er selvfølgelig tale om en fuld lovlig attrap/efterligning).
Den har 7 serieforbundne LED’er, der alle er koblet på et batteri, og et eller andet sted er der en løs forbindelse eller noget andet galt.
Så jeg leder efter en, der ved noget om den slags, evt. elektriker eller lignende i københavnsområdet, som gider kigge på den en gang. Jeg giver gerne en kage, 6 guldøl eller nogle stakater for kvalificeret teknisk assistance.
Andre gode bud på, hvem man kunne få til at kigge på det er også meget velkomne…. Jeg er ikke selv så fix på fingrene, når det er noget med strøm i.
Den ser sådan ud:
http://farm8.staticflickr.com/7214/6938828312_471ea4e813.jpgHåber der er nogen, der kan pege mig i den rigtige retning.... Tror I en elektriker ude i byen ville gide kigge på det?
Med venlig hilsen
Anders