Hjælp til LED'er i Blade Runner blaster (Læst 2975x)

Offline Buch

• Nyfødt El-Elsker
  • *
  • Antal brugbare Indlæg: 0
    • Vis profil
Hjælp til LED'er i Blade Runner blaster
« Dato: Januar 25, 2014, 20:54:22 »
Hej forum

Jeg er ny her, og har fundet vej til forum, fordi jeg pludselig står med et lidt usædvaneligt elektronikproblem...

Der er opstået en fejl et eller andet sted i elektronikken på min højtelskede sci.fi.-blaster fra filmen Blade Runner med Harrison Ford (Der er selvfølgelig tale om en fuld lovlig attrap/efterligning).

Den har 7 serieforbundne LED’er, der alle er koblet på et batteri, og et eller andet sted er der en løs forbindelse eller noget andet galt.

Så jeg leder efter en, der ved noget om den slags, evt. elektriker eller lignende i københavnsområdet, som gider kigge på den en gang. Jeg giver gerne en kage, 6 guldøl eller nogle stakater for kvalificeret teknisk assistance.

Andre gode bud på, hvem man kunne få til at kigge på det er også meget velkomne…. Jeg er ikke selv så fix på fingrene, når det er noget med strøm i.

Den ser sådan ud:

http://farm8.staticflickr.com/7214/6938828312_471ea4e813.jpg

Håber der er nogen, der kan pege mig i den rigtige retning.... Tror I en elektriker ude i byen ville gide kigge på det?

Med venlig hilsen
Anders
« Senest Redigeret: Januar 25, 2014, 21:03:04 af Buch »
Med venlig hilsen
Anders Buch

Offline A5ive

• Administrator
  • Højpas filter
  • Antal brugbare Indlæg: 19
    • Vis profil
    • DEF
Sv: Hjælp til LED'er i Blade Runner blaster
« Svar #1 Dato: Januar 25, 2014, 23:53:16 »
Hej Anders.
det er rigtig trist at jeg bor i Middelfart, ellers ville den opgave ikke tage ret lang tid at løse.

men prøv at gå ind på den nærmeste tekniske skole. der er jeg sikker på at der er nogle der vil hjælpe dig. og du kommer langt med kage eller cola, bland de slags mennesker :)
Hvis nogen skulle være uenig med det jeg skriver, opfordre jeg dem til at ytre sig om dette. Alle kan tage fejl, ikke mindst Administratoren.