Jeg bor i en lille lejlighed/værelse med hems. Pladespiller (JVC L-A44).
På hemsen ligger der en Forstærker (YAMAHA DSP-A592) og et par Jamo Classic 10, som der gerne skulle komme noget LP lyd ud af. Der er 5 meter mellem Pladespiller og forstærker. Planen er at det eneste der skal stå i stuen er pladespilleren og en stak plader.
Det vil være noget af et mareridt og skulle til at trække kabler, fra pladespiller til hemsen. Findes der noget som kan tilsluttes pladespilleren, som så kan sende signalet videre til forstærkeren? Eller vil det være muligt at bygge noget?
Pladespilleren har et audio kabel (rød+sort), et tyndt GND (Ground) kabel, der går ind i en lille forforstærker NANO-LP1.
Har forhørt mig inde på et andet HIFI forum, men de kunne desværre ikke komme med en løsning der ville virke.
Har prøvet følgende sæt, men fik ikke andet end støj og kratten og næsten ingen musik.
https://www.av-cables.dk/traadloes-video/hq-video-2-4-ghz-traadloest-av-system-939.htmlDet var vist fordi at det var analog og ikke digitalt? Andre talte om noget blutooth sender/modtager, men ingen har kunne linke til noget.
Vil ikke ud og købe nye højtalere eller dyr forstærker, bare noget der kan sende + modtage fra pladespiller til forstærker.
Håber der er nogle som kan guide mig.

Tak