Mig og morten fik idéen kort efter vi oprettede forummet, men gik desværre i stå efter et par "Ranks / Levels", hvis i kan finde på flere og evt. har nogle ikon billeder af komponenter vil jeg meget gerne tilføje dem.
Hvis der ikke er noget efter Half-Supply, burde der nok være en Power-Supply.

Hmm ... Der bør nok helt bestemt være en OpAmp og muligvis derefter en PowerAmp med. Disse bør nok være før den blafrende højttaler..

Før Lysdiode/LED kunne være en Tænd/Sluk-Knap; det ved de fleste hvad er; og en ledning (før denne) ved nok alle hvad er.

Her er evt. et udkast/forslag, kan ændres efter behov...
0-4: Ledning ("Ind" -Ledning?)
5-9: Tænd/Sluk-Knap
10-19: Lysdiode
20-49: Slidt Modstand
50-99: Variabel Modstand
100-199: Kondensator
200-499: RC-Led (modstand+kondensator)
500-999: Støjspole
1000-1999: Line Driver
2000-4999: OpAmp (én af de ottebenede metalhuse)
5000-9999: PowerAmp
10000-19999: Half Supply
20000-49999: Power Supply (ringkernetrafo)
50000-99999: RF-Transmitter (hmm, er billede af denne svært?)
>100000: Blafrende højttaler
Nogle komponenter jeg har overvejet, men ikke rigtig fundet ud af om de skal med...
Diode, Brokobling, Krystal, Transistor, Radiorør...
Om ranking skifter for sjældent til sidst, ved jeg ikke; det må eksperterne vurdere.

-Der kan selvfølgelig indsættes flere efter behov.
Sådan set kunne en administrator-assistent muligvis være en microcontroller, mens administrator kunne være en Central Processing Unit, men det ved jeg ikke om man lige kan lave; for det har jo ikke med rank at gøre. En spændingsregulator kunne sættes ind før microcontrolleren. =)
Man kunne også sige at Administrator er en Super-Conductor (Super-Leder), mens en assistent er en Semi-Conductor (Halv-Leder)...