Velkommen til vores forum.
Vi er to mænd som er ved at uddanne os til Elektronikfagteknikker, og har valgt at lave et forum, både for at udvide vores viden, og også for at kunne hjælpe andre. Da vi jo stadigvæk er under uddannelse, så er vores viden jo begrænset, så jeg kan ikke på stående fod stå og love 100% at vi kan hjælpe med alt, men vi vil gøre et ihærdigt forsøg, men en ting jeg kan sige med 100% sikkerhed, er at
Alle vil blive taget seriøst! 
Mvh Morten & Rune
Der skal ikke lægges skjul på at der er meget lidt aktivitet lige nu, og jeg vil gerne starte med at undskylde overfor de brugere fra det gamle forum. At det uden advarelse blev slettet, men vi har gjort et stort forsøg på at kunne beholde beskederne, men det var desværre umuligt.

Men jeg syntes personligt, at hvis man godt kan li at skille ting ad for at se hvordan de fungere, eller syntes det er sjovt at reparere ting, men måske ikke lige helt har styr på det, så opret da en bruger. Hvis vi kunne samle alle i danmark som har denne interesse for elektronik, så ville der aldrig komme et problem op som ikke ville kunne blive løst.