Om man vil gøre det til en konkurrence eller ej er op til en selv.
ideen er sådan set at, når der er en som stiler et spørgsmål. Så den besked som gav et godt svar. Kan man trykke på at man fandt dette brugbart. Så hvis der er et emne som fylder mange sider. Så kan man hurtigt rulle ned på siden og så kigge efter dem som har fået sådan et "tag" der vil gøre det lettere hvis man vil finde et svar i en fart.
Det at det tæller i ens profil er bare en bonus. Jeg personligt er ligeglad med om en brugere har 200 eller 3 brugbare indlæg. Men det kan også være med til at flere eventuelt ville komme med deres synspunkt eller svar i et givent emne.
Nogen vil selvfølgelig gå efter at få mange af dem. Og det ser jeg blot som motivation for nogen, og er helt fint.
Systemet har jo kørt længe. Nu er det bare blevet optimeret.
Som jeg også snakkede med Gerd om. Så har vi et rigtig godt Forum med en rigtig god omgangstone. Der er kun blevet udvist et medlem som ikke overholdt de få spilleregler vi har her. Generelt så er vi alle på samme bølgelængde, ser man i forhold til div gamer sites .
Det her system kan man selv vælge om man vil bruge eller ej.
Og sku det tænkes at der ville komme en masse unødvendige indlæg i håb om at skrabe opmærksomhed, så er der kun et klik mellem af aktiver og deaktive det

Men lad os nu se hvad fremtiden bringer. Jeg vil selv bruge det til at se om folk kan bruge min respons eller ej