Hej folkens.
Jeg har været på fora'et i et stykke tid, og har samlet en masse både Dansk, Engelsk OG kina elektronik igennem tiderne. Har dog ikke A-L-T, men, har da samlet en del.
Jeg har svært ved at finde ud af hvad jeg rent faktisk har, så mangler du noget ret standard, som modstande, kondsensatore, transistore, eller lign, så er jeg nok manden du kan købe det af., og det er i forskellige mængter.
Har også nogle enkelte forskellige breakout boards, moduler mv.
---
Til eventuelt bytte, kan vi snakke om Nema23, der skal jeg bruge hvertfald 2, i første omgang.
Jeg kigger meget gerne på hvad jeg har, såfremt folk står og mangler et eller andet.
Priserne: Kom med et fornuftigt forslag til hvad det koster normalvis hvis du skulle have det i en Dansk Tidsræmme.. At du finder det meget billigere i Kina, ja, så må du handle der, den eneste grund til jeg siger dette, er fordi jeg sender det samme dag som jeg modtager pengene fra dig af, og det kan de ikke sende lige så hurtigt som i Kina

Men som sagt, kigger gerne på priserne, skal ikke leve af det, men, skal have samlet sammen til 2 styk Nema23 motorer.
Almindelig bankoverførelse, MobilePay, eller ved afhentning, kan kontant også gå.
Kan fanges på (Og svare ret hurtigt)
danni.hansen.1985@gmail.com
Jeg får mine mails på mobilen, og ser dem straks.