Hej Gerd..
Nu skal du ha lidt ros... Altså jeg har kigget andre tråde igennem, synes det er en fin måde du hjælper andre og mig på, og hvor er de bare i orden de hul-print du laver med layout på
Mange tak for din ide, og det bliver sikkert også den måde jeg vil lave det på.
Men grunden til jeg valgte den første løsning du kom med, er at jeg fandt en spole på 4A som kunne monteres i det originale print, så ville jeg undlade at montere IC2 også lodde ledninger fra "IC2" og videre til et print med BTN7960P samt elektrolyt, det ville jo blive et meget lille print, og "IC2" ville fungere som connector til det. Men okay den BTN7960P er heller ikke nem at finde og ikke helt billig. Hvad tror du ville være den bedste løsning?
Men du må vi se om jeg i det hele taget får den controller hjem, jeg har bestilt den, men høre ikke noget fra dem. Ved ikke hvor meget du har læst i det link som jeg sender med i første indlæg? Men der er det hele så man selv ville kunne lave den, filer til print bestilling, komponent liste, det der skal bruges til at programmere med osv osv.....
Men jeg har slet ikke forstand på at programmere sådanne mikro-kontrollere, og ved slet ikke hvordan jeg skal gribe det an? Har du roddet med hex-filer og programmereing? Ja og kan det i det hele taget lade sig gøre at få fremstilet sådan et print, når det kun er et man skal ha?
Mange tak gerd. nu må vi se om jeg får det kit hjem, så jeg kan kigge på det.
Hilsen Dan